DorukHilal Biz aldık bizde işe yaradı canım çok kısa sürede hemde ☺️ Kendine güveni geliyor tek başına ayakta durma konusunda acaba doğru olandan mı bahsediyoruz ilk Adım arabası diye geçiyor
Simayc DorukHilal hayır bu elle tutulan ip gibi bişey aslında kanguruyu düşünün yukardan tutuyorsunuz ama
Deletedmom136 Biz aldık ama kızım daha 8 aylık sadece yürümek istediği için kullanıyoruz bazen sizin bebiş kaç aylık
Deletedmom136 Simayc bizimki de çok meraklı ama koysan 5 dk durmaz içinde çok çok sevmedi ve daha bellerini tutamadıkları için dengeli olmuyo. Kollarından tutup yürütmek daha sağlıklı gibi hele ki sizin daha 6 aylık bilemedim o yüzden 🤔