Kızlar kızım 2 yaşında memeyi bırakalı 1 ay oldu gece çok uyaniyordu memeden diyordum ama değil sebebinide bilmiyorum akıl verin 9.30 da gece uykusuna geçiyoruz ama gece 10 kere uyanıyor sürekli rüya görüyor gündüz ne yaşıyorsa gecede aynısı uykuda ellerini kaldırım biseyler yapıyor çığlık atiyor bagiriyoe ağlıyor beşikte ayaga Kalkım bana seslenip kucağına aldırıyor yada sürekli ağlayarak benide istemiyor yani bunun adı nedir ne yapacağım bilmiyorum yanlizmiyim varmı böyle bebeler 2 yaş olduk hala gece uykusu yok Dr goturmem gerekiyormu bilmiyorum yorumlarınıza talibim