Kızlar merhaba bebeğim 16 aylık ama yürümüyor elimizden tutarak yürüyor ya da başka bişeyden ayakta da kalıyor bir parmağımı tutsa bile koltuklara kendi başıma inip çıkıyor ama yürümüyor bu durum canımı sıkmaya başladı sizin bebekleriniz ne kadarlıkken yürüdü ve yürümesi için ne yapmalıyım lütfen cevap verirseniz çok sevinirim.🙏🏻