Aysenursa Benim kızım da aynı 4 aylıkken başladı onda da. Dermatolojiye götürdüm kortizonlu kremi egzamalar sönene kadar 3-4 gün kullan dedi. %100 pamuklu kıyafet dışında başka bir şey giydirmemek gerekiyor. Fitohydrojel ve hametan önermişti bana nemlendirme için. 2-3 yaşında anca geçer, ara ara yine çıkacak demişti. Yediklerimle ilgili herhangi bir kısıtlama yapmadı ama ek gıdada mutlaka 3 gün kuralına uymam gerektiğini söyledi.