Hanımlar çok acilll yardım oğlum 7 aylık 6 ay dolunca sma 2 numaraya geçtik 1 numaradan ama 1 aydır feci şekilde kabız ilk doğduğunda 1-2 ay kakasını yapamıyordu biz ateş ölçerin metal uç kısmını zeytinyağıyla yaptırıyorduk yapamadığı zaman ama sonra hergün sabah düzenli bi şekilde yapmaya başladı yani düzeldi kaka yapması ve dediğim gibi 1 aydır afedersiniz taş gibi kakası zorladığı için biz yaptırdık yine az önce de yaptırdık yine çok sert ama artık bacakları kuvvetlendiğini için yaptırmıyor bu arada ek gıda çok vermiyorum muzu felan kabız olduğundan beri vermiyorum sadece yoğurt veriyorum napabilirim neden oluyor çok zorlanıyor ıkınıyor 😞