İyi akşamlar bebeğim 17 aylık sürekli kabızlık sorunu yasiyo katı yiyeceklerde pek tüketmiyo su içmeyi çok seviyor doktor dis döneminden olabiliyor dedi ama bir çaresi yok mu ağlayarak kaka yapmaya çalışıyor onu böyle görmek aşırı derecede uzuluyo aynı dürümda olupda çözüm bulan var mi