Ara ara böyle şeyler yoklardi beni bu akşam çok inatçı sanki sol kolum ağrıyor parmaklarıma atıyor ağrı ile uyuşma ve yangı gibi bir hissiyat var ense tarafıma hafif vuruyor ara ara tarafa nefesim kesiliyor ve gogsum daralıyor bu belirtiler evet yazınca kalp diyor ama inanın ama daha evvel daha hafifi oldu acile gittim tetkitler yapıldı birşeyin yok dendi ve eşim diyor geçer inatçı şekilde devam ediyor ama ben keyifsizim korkuyorum inşallah başka bir şeydir diye sizce başka birşey olabilme ihtimali varmıdır