Biz de tam üç buçuk aylıkken ettirdik. Şuan 4 ay bir haftalık. Yani 3 hafta önce. İlk gece çok ağladı yalan yok ilk ve ikinci çişinde durmadan 20 şer dk ağladı krize girdi resmen beraber ağladık. O gece dedim keşke yaptırmasaydık 🥲 Calpol verdik uyuduk gece normaldi sabah her şey tamamen normale döndü. Bir hafta merhem ve sprey sıktım. 4 gün kutu koydum. Dikişlerin tamamen iyileşmesi 10 günü buldu. Ama normale dönmesi bir gecede bitti çok şükürrrr