Kızlar tam 6 aylık olduk ek gıdaya geçtik süt alerjisi var meyvelerle başladım ama çok korkuyorum verirken oğürüyor normal mi deneyimim hiç yok youtubeden izliyorum sürekli bebisler hep yiyor bide çatalla ezmiyorum blendir yapıyorum baya akışkan oluyor nolur bana yardım edin tecrübeli anneler