Cennetkokulum___ Şu kısım bu şekilde kaldı yukarıya asla kalkmıyor. Kilitlendi bu şekilde. Mandal kısmı zorlanmış sanırım. Annemlerde kalmıştı kızım yeni geldi. Beşiğini kurmaya çalışıyorum ama yapamadım yardımcı olabilir misiniz?
Ogulluana Cennetkokulum___ kapatıp açın sürekli düzeliyor ek yerleri yukarı bakacak öyle açıp kapatın
Tuba_44 Cennetkokulum___ tüm kısımları indirin önce sonra ortadaki bölmeyi havaya kaldırın sonra karşılıklı acın yani kızı kenarı acıyosan karşınını aç sonra uzunlara geç ama orta alan ayağıdayken sakın kurma mekanizmayı kırarsın ben bebek mağazında çalışıyom sürekli kurulum gösteriyoruz
Yarim_Kilo_Kiyma Cennetkokulum___ orada gizli bir tuş oluyor. Ona basılı tutup hızlıca yukarı çekin. Kılıfın altında yeri var tam ortada
Cennetkokulum___ yasmiiina zaten o şekilde yaparım hep ama muhtemelen zorlanmış açılıp kapanırken yeniden deniycem olur inşallah
Cennetkokulum___ Tuba_44 zaten hep o şekilde açarım ben. Kızım annemlerde kaldı bir kaç gün. Açılım şeklini ona anlattim ama toplama kısmında zorlanmış muhtemelen mandalın bir kısmı basamiyorum resim attığım yerin
Ozge_5555 Cennetkokulum___ beşiği bozup katlanır seklnde yandaki cekilcek beşiğin ortadaki mandali yukarı kaldır sonra yanları cek
Tuba_44 Cennetkokulum___ diğer alanları da kapanıp en baştan deneyin yine olmuyorsa büyük ihtimalle mandalı kırılmıştır
Ozge_5555 Cennetkokulum___ eğer sallanma aparatı takiliysa onu çıkar öyle yap bizimde öyle olmuştu olmuyordu bir türlü sallanma aparatı çıkartarak yaptm olmuştu tamamen katla birde her köşesini boz öyle tekrar yap hızlıca
Cennetkokulum___ Tuba_44 bir de örtüsünü çıkarabilme ihtimalim var mı,mandal kısmını daha net görebilmem için