1Elisaninannesi Merhaba kızları bebeğim bulaşık tableti yedi yani fark ettiğimde TOz kısmını biraz yemişti kustu 2 defa hemen alıp acile getirdim kan aldılar değerler yüksek çıkmış 5 ten beri hastanedeyiz 12 de. Tekrar sonuç alacaklar dua edin 😞
Synmannesi 1Elisaninannesi Allah’ım şifa versin canım benim kaç yaşında Allah’ım hiç kimsenin evladına hastalık dert tasa kötü kazalar vermesin yarabbim
brsnhsm 1Elisaninannesi Allah şifa versin hastaneye gitmişsiniz iyi ki hemen. Gelmiş geçmiş olsun inşallah🤲🏻
HiraNurveAnnesiii 1Elisaninannesi acil şifalar dilerim ama böyle şeyleri bebeğinizin erişemeyeceği yerleri koyun lütfen
Suheyla06 Öncelikle geçmiş olsun bu tür durumlarda kusması için çabalamadan hemen doktora gidilmesi gerekiyor
Synmannesi 1Elisaninannesi ayyy ne olur bana haber var canım Allahım sen koru yarabbim evlatlarımızı durumu nasıl ne diyorlar
1Elisaninannesi Synmannesi tekrar kan verdik hastanedeyiz hayla bitane çocuk daha getirdiler çamaşır suyu içmiş ods
Yigitinannesiii6 1Elisaninannesi Allah şifa versin inşallah üzülmeyin korkmayın toparlar Rabbimin izniyle.
1Elisaninannesi Sule_pyrz23 çok teşekkür ederim test verdik yeni sonuç bekliyoruz yüksek çıkmıştı tekrar istedi doktor
1Elisaninannesi Synmannesi eve geldik sonuçlar iyi çıktı fakat elini kulağına atıyordu kaç gündür doktor baktı iki kulakta enfeksiyon olmuş burnuda hiç açılmıyor KBB göster dedi