Zumra_Fatma Ben bugün yasmin aldim hix kullanmadim normalde elle ismiyle baslayan bisi kullanirdim ama bu sefer kalmamistu ve adetimin 3ncu gunu icmem lazimdi bi tane ictim de bisi olur mu devamini da getirsem yarin eczanelwe kapali soramamda lutfen cevap
Hariybo Zumra_Fatma sorunuzu anliyamadim Dr adetin 1-2-3 gününde başlaman gerek demişti yani ilk üç günden herhangi birinden başlayabilirsiniz
incizeynep Zumra_Fatma Kullanabilir miyim derken emzirme döneminde mi kullanıp kullanamayacağınızı soruyorsunuz? Bunun dışında evet adetinizin 4. Günü kullanmaya başlayabilirsiniz
Zumra_Fatma Hariybo bunu zaten biliyorum asıl sorum emziriken kullaniliyor mu hic yasmin kullanmadim digerlerini kullandim elle diye baslayani pembe beyaz kutuyu
incizeynep Zumra_Fatma Emzirmeye uygun olup olmadığını tam bilmiyorum ama bence uygun değil emziren annelere özel haplar var onları sorun doktorunuza ya da eczacılar da bilir
Zumra_Fatma seemaaca kuzenimin esi ebe ona sorduk kullanmasin demis cocugu sutten kesince kullanmam gerwkiyormus yarin gidip tekrardan yazdiricam artik