brcc48 37 hafta doğum oldu 3 günlük şuan sütüm var sarılık başlamış belli çok uykuya düşkün doğduğundan beri aynı şekilde iki saate bir emziriyorum emiyor uyuyor sürekli uyku durumunda 10 dk ya yakın emiyor ama uyanıklık yok çevre baskısı beni çok bunaltı 10 dk bir emzirt bir saate bir emzirt diyorlar bir saati denedim ama emmiyor bebek iki saat sonra güzel emiyor kaka durumu üç defa yapıyor bugün kakası sarı yeşil gibi pütürlü oldu bu haftalarda uyku durumu bu şekilde mi oluyor
MinikPandam_ brcc48 sarilik çok uyku yapar o hafta uyandırmakta çok zorlaniyorduk sariligi geçtikten sonra da uyusun diye yalvarmaya başladık😃
Elifmihre brcc48 canım bende 37 haftalık doğurdum kızım hiç gözünü açmıyordu Emmiyordu 2 gün sonunda aldılar küveze sonra eve geri gönderdiler ama yine aynıydı öldü sanıp ağlıya ağlıya hastaneye gittim yine aldılar
Kuzeymomss brcc48 Bende 37 haftalık doğum yaptım. Oğlumu zorla uyandırıyorduk, ayak altını gıdıklıyordum ya da üzerini biraz soyuyordum o şekilde uyanıp emiyordu. Ben 2 saati hiç geçmedim , çok şükür sarılık yaşamadık
eli391_ Aynısı benimde başıma geldi uyanmuyor diye krize girip ağlamıştım. Dikkat et sürekli bi göğsünü veripte diğerini vermemezlik yapma . Aman dur uyandı hemen kolayıma gelen mememi verim deme . İkisinide emzirmeye çallş . Biz de sarılık olduk kolayıma gelen mememi verdim aman gözünü açtı yeterli emsin uyumadan. Diye diye tek mememi emmeye başladı diğerini emmedi