incinmissindedii bebeğim 4.ayını bitirmek üzere bende sizinle aynı sorunları paylaşıyorum. Meme ucumda yok denecek kadar az silikon uçla emziriyorum sürekli. Doğum sonrası ilk 1 hafta sütüm gelsin diye sürekli sağmaktan çocuk resmen meme ucumun kanaması yüzünden kan emdi diyebilirim. Dut kurusu,rezene,emzirme çayları, hoşaflar, tatlılar, sağma şekilleri/süreleri…. Akla ne geliyorsa hepsini denedim. Koca karı yöntemlerini bile denedim. Emzirdikten sonra ekstra sağdım vs… gerçekten akla gelen ve bana söylenen her şeyi yaptım ama benden de hala iki mememden 20-30 ml süt çıkıyor. Artık kendimi saldım çünkü savaşmaktan bıktım usandım yoruldum. Vermeyince mabut neylesin sultan mahmut diye bir söz var ya artık hayat mottom. Kendinizi kasmayın mama alan ilk çocuk sizinki olmayacak. Siz stres yaptıkca bebeğinizle geçirdiğiniz günlerin tadını çıkartamazsınız zira ben onu yaşadım. Sütüm yok diye bana yapılan mobbing yüzünden bebeğimin o küçücük zamanlarının tadını tam çıkaramadım. Lütfen benim gibi olmayın 🩷 uzun yazdım okuyanlardan özür diliyorum 🙏☺️