Okuyanbiranne Alerjikrinit ay evet phlps iyi ama parası da güzel. Daha uygun bir şeyler istemiştim para da vereceğim bir kere olsun iyi olsun mu desem onu bilemedim
Alerjikrinit Okuyanbiranne annem fakir aldı o da güzel daha uygun ama ileride nasıl olur performansı bilmiyorum
HappyQueen Okuyanbiranne ben Fakirin inovator x Plus 7286 modelini kullanıyorum aşırı memnunum çekim gücü herşeyi çok iyi