Büğün 3. Günü dün bugün eşim acile götürdü dün calkon la dolven vermiş salmış doktor 4 saat ara ile verin demiş sabah bi kaltım saat 7 de kızım ateşler içinde yanıyor titiriyor gece 3 de ilaç vermiştin bide sonra eşimi kaldırdım hemen hastaneye götürdü bu bu sabah oluyor ateşi 39 olmuş ateşinden titiriyor demiş doktor bi serum takmışlar doktor antibiyotik yazmış büğün akşama kadar yattı kızım bu arada kızım 2 buçuk yaşında kalk annecim bişeyler yiyelim dedim sadece 1 çay bardağı süt içti 1 tane muz yedi ilaç verdiğim halde yine ateşlendi soydum simidi geri uyudu anne başım ağrıyor diyor burnu akıyor salı gününe kadar beklesem öyle yine acile götürsek 24 saate 2 defa gittik ne yapacağımı şaşırdım