Kızlar yaklasık temmuz ayından beri hap kullanıyorum ve ozamandan beri regl olamıyorum hapı bırakmayı düsünüyorum tablette son iki hapım kaldı bi anda bırakabilirmiym nasıl oluyor normalde bir gün bile icmesek gebe kalma ihtimalimiz oldıgu icin soruyorum bırakanlar nasıl bıraktı acaba bilgi verirmisiniz