Bebek çayı var mamsel kimyonlu rezene çayı 7 günden sonra kullana biliyorsunuz ben kızım 6 günlükken başlamıştım hergun vermeye çok rahattım bir ay sonra bıraktım 2 hafta boyunca vermedim ve hastanelik oldu gazdan sonra tekrar başladık bide gaz damlası o gün bugündür çok rahat su an 8,5 aylık. Bence onlar daha sağlıklı çünkü bebeklerinden sindirim sistemine göre üretilmiş çaylar bizede almanyada annemin yanında çalıştığı bir Prof önermişti almanyada yaklaşık çok uzun yıllardir kullanılıyor ve halada doktorlar direk verir bebeklere hatta annem bende bile vermiş 25 yıl önce.