İyi akşamlar herkese, 3 yaşında oğlum var salı gununden beridir hasta salı günü full yatıyordu kusuyordu acile götürdüm boğazı biraz kızarmış, ciğerleri kan sonuçları temiz dedi antibiyotik ve soğuk algınlığı hava verip iğne yapıp gonderdiler, ateşi ilk 2 gün oldu sonrasında olmadı, dün toparlamisti iyiydi bugün tekrar full uyuyor, boğazım karnım agiriyor diyor ve hiçbir şey yemiyor sadece su isterse az içiyor o kadar bir lokma yemiyor, salgın diyorlar ama salgına bu şekilde yakalanan var mı bu gerçekten salgın mi yani, tekrar acile gideceğiz kardesimi bekliyorum, sizlere de danışmak istedim belki aynı şikayetleri olup farkli bir tahlil yapılmıştır en azından ona göre tahlil isterim test isterim