Bernaebu Merhaba anneler bebegim 4 ay 6 gunluk myiron kan damlasi verdi doktorumuz kullanan var mi ya baya inceledim ama yok gibi iyi degil mi acaba anlamadim.paraben.alkol.gluten.şeker icermiyor yaziyor ama bilemedim yine de yardimlarinizi bekliyorum
Emel16 Bernaebu canım biz önce sidefer kullandık ama çok çabuk bitti başka istedim doktordan myiron dedi bulamadım eczanede google dam araştırdım bulamadım da biryerde bulamayınca sidefere geri döndüm trendyoldan eczanedekinden daha ucuza sipariş verdim:)
Emineduha Ben kullanıyorum sağlıkocağının verdiği damlayı kullanma dedi doktor myiron kullanıyoruz içerisinde katkı olmaması çok güzel
Bernaebu Emineduha peki bi degisiklik oldu mu bebeginizde huzursuzluk veya kakasinda degisiklik falan yarin kullanmaya baslayacagiz insallah
Bernaebu Emineduha aynen dogrudur biz kullaninca da oluyor sevindim ayni ilaci kullanmaniza,arkadasim arkasindan su icir dedi dislerinin kararmamasi icin
Bernaebu Kaltinsoy ayyy ben bunj suan gordum kusura bakmayin uygulamayi kaldirmsim geri yukledim kilosuna gore veriliyor benim bebegim suan 13 kilo 11 damla veriyorum canin
Keskeuyusamm Bernaebu merhaba acaba dişlerde kararma yaptı mı bu damla canım. Yada içmesinde bi sıkıntı oldu mu
Bernaebu Keskeuyusamm severek icti ama ilk ön 4 disinde hafif renk degisikligi var ama damladan mi oldu bilemiyorum suan biraktik zaten buyudugu icin 21 aylik