Çok da şaapmamak lazım.. 6.ayınds düzene giren de var , 2 yasına gelmıs hals uyuyamayan da. Alışkanlık meselesi uyku eğitimini vermeniz ile alakalı. Ben hala veremedim 6.aydayız . Hala sıkıntıdayım ama arkadaşım 7.ayında kendi kendine uyumayı ögretmıstı. Hala cocuk kendiai uyur diş zamanları bile düzeni bozulmamıs.
Bir de bebegin de yapısında uykuyu sevmek olcak abi, sevmeyen cocuk ne yaparsan yap uyumuyor