Karar sizin tabiki. Hayır ben tüketmiyorum genelde onu söyledikleri için bende size söyledim ama bilmiyordum bende öğrenmiş oldum kimseye önermem artık. Bizim doktorumuz hiçbir süt arttırıcı çayı veya gaz giderici çayları önermedi. Kızım 1 aylık çocuğun küçük içme dedi o uüzden kullanmıyorum. Dediğim gibi karar sizin ben sadece öneride bulunmak istedim size