Kimseyi üzmek istemiyorum ama bazı insanları anlayamıyorum kadın buraya yazlık elbise koymuş yani şuan ne gibi bi ihtiyaç olabilir ki kış mevsiminde elbiseyi ücretsiz isteyenler var. Hayır mont olsa bot olsa anlayabilirim durumu olmayan insanlar var acil ihtiyacı olabilir belki ama indirim istemeden ihtiyaç denmesi beni biraz düşündürüyor açıkcası.