Svllo 30 gün önce normal doğum yaptım bugün alt karnımda ağrı var ve hafif siyaha yakın renkte pıhtı geldi 4 gün önce kontrolüm vardı bir sıkıntı olmadığını söylemişti doktorum ağrımda yoktu. Normal mi ?
Deletedmom104 Svllo İçerde biriken kan falan dökülüyor öyle, uzun süre regl olmadığımız içinmiş, bendende 15. Günde gelmişti kocaman pıhtı şeklinde hatta korktum içerden bişey kopup geldi gibi bi histi normal dedi doktorum