Selensahins ya şey karışmak istemem ama bi gün bende hastaneye götürdüm gazdan lavma yaptılar ve KenDi doktoru bana çok kızdı. Bidaha yaptırma şimdi anlamazsın ama ileride tuvaletini kaçırma olasılığı çok yüksek büyüklerde bile oluyor bu bağırsak tembelliği yapıyor sakın bidaha izin verme demişti. Yani bi yönden haklı o lavma gaz için değil bağırsakları boşaltmak için ve iyi yapalım derken kötü etmişiz biz sizide bilgilendirmek istedim. Tabi her doktor farklı ama sizde bi konuşun doktorunuzla isterseniz.