Ahsen1- ben kızım 12.ayini doldurduktan sonra anaokuluna gonderdim ben. Alt degisim, yemek yerken destek olma, uyku uyumada herseyi okuldaki pedagoglarimiz yardımcı oluyorlar. Gun icinde yapılan aktiviteler ve çocuğun durumu gün sonunda bilgilendirme yapıyorlar. Ben yurtdisinda yaşıyorum ve yaşadığım ülkede +1 yas anaokulu baslama yaşı isteyen ebeveynler (yarim gun okul suresi) ve özellikle çalışan ve okuyan ebeveynlerin (tam gun) çocukları için.