Üstünü hafif giydir evin sıcaksa sadece zıbınla dursun normalde diş ateşini 38 i geçmez diyorlar ama sen yinede tedbirini al 38 i geçerse calpol verebilirsin geçmeden verme hemen birde ayağına çorap giydir çıkartma ben o zaman çıkarttım hasta ettim oğlumu daha 2 gün önce yine ateşlendi bu sefer çıkartmadı çoraplarını çok şükür ateşi düştü hasta olmadı ayağının altına sarımsak sür ılık bi duş aldırabilirsin ya da eski usul alnına filan bez koyabilirsin ateşi düşsün diye diş ateşi 3 gün sürermiş benim ilk ateşlendiğinde 3 gün sürdü bu en sonki 2 gün sürdü hep 37 37.5 filan gitti geldi benim ev sobalı sobayı yakmadım ince giydirdim uykusunda üstünü tam örtmedim ben ilaç vermedim sadece ateşin yükselmemesi için uğraştım sürekli kontrol ettim azıcık yükselince hemen dışarıya çıkarttım düşünce hemen içeri girdik daha fazla bekletirsem hasta ederim korkusuyla