Kızlar bebeğim 2 kilo doğdu mememin ucu yok onunda gücü yetmiyor çekmeye o yüzden hiç mememi tutamadı ne kadar ugrassamda pes ettim artık sütümü sağıp biberonla veriyordum sütüm azaldı hipp combiotic mamayı kullanıyoruz şu an da .Kullanıp memnun kaldığınız mama önerebilir misiniz.Bebeğime biraz kilo aldıracak kabız yapmayacak.Önerileri bekliyorumm