Çok ciddi gaz problemi var sadece anne sütü alıp güzel gaz çıkarmasına rağmen çok sancılanıyor ne gece uyuyor ne gündüz perişan olduk gaz damlası kullandım bir çok çeşit biogia da kullandık ama hiçbir şey fayda etmiyor kimyon kaynatıp onu bile verdik farklı bi önerisi olan var mı aynı durumu yaşayan ?