Merhabalar perşembe günü oğlumun testi negatif çıktı ama kanda pozitif dedi doktor 3 adet ilaç verdi ınfluenza gribi için verdiği ilacı bende içebiliyor muyum oğlum çok şükür iyi ama ben zor duruyorum ayakta işin garibi tekrarlayan mastit daha çok zor duruma sokuyor sürekli sağdım memem boş ama çok ağrı var ara ara ateşim yükseliyor kemiklerim ağrıyor ishal mide bulantısı var sizlerde de bu şekilde olan var mı çok çaresizim kimsemde yok düşersem bebeğim mahvolur lütfen tavsiye verin 🙏🏻