nisan07 Kızlar merhaba benim sütüm tazyikli ve ön sütüm çok fazla geliyor son süte çok geç ulaşıyoruz ve bazen ulaşmadan bebeğim doymuş oluyor tabi ön süt sulu olduğu için bebeğim kusuyor bu ay kilosu aynı devam ediyor ben bu duruma çok üzülüyorum şunu da ekleyeyim biliyorsanız blok emzirmede yaptırıyorum yani bir memeyi 3-4 kez emziriyorum ama yok fayda etmiyor proteinlide besleniyorum makarna ekmek ve pilavdanda vazgeçemiyorum tabi ben şimdi ne yapayım bana lütfen yardımcı olun 😭
amansallagitsin nisan07 sagim yapiyorsanz sagim birakin. Guzel beslenin makarna ekmek pilav paketli gidalar abur cuburlar komple kesin. Beslenmenz guzel olsun memeyi bosaltmasina kdr emzirirn kaldgi yerden devem edin diger memeye gecmeyin
yavrupotuncek nisan07 sadece tek meme verirseniz eğer diğer göğsünüzde mastır olabilir yada sütünüz azalabilir son süt kilo alımında çok iyi evet ama bu konuda birsuru fikir var ben Instagram’da bebek.uzmani yi takip ediyorum ön süt son süt konusunda videoları var izlemenizi tavsiye ederim
shibalba nisan07 benimde sabahları çok oluyor,gece emdiği taraftan devam ediyorum tamamen boşaltana kadar..diğer tarafı sağıp dolaba koyuyorum Sonra emziriyorum,bu sefer bu tarafı emziriyorum hep Umarım başarılı olur bu yöntem😅
amansallagitsin nisan07 evet sagim yaparsanz tazyikli olayi daha da artar bu kez mastit olursnz. Onsuttede yag orani var ama arksnda olusan yag orani daha cok tabi oncelikle sag meme verdnz onsut bosaltana kdr uyudu diyelim uyndi tekrar sagdan devam iyice bosaltsin anlarsnz sıkınca ztn