Yeterli miktarda süt olan Emen bi çocuk neden kilo almaz alamaz ?
Yada mama alan bebek?
Kızım iki aylık 3280 dogdu 2800e dustu. 28 gunlukken 3700 du.2aylik kontrolde 4450 falan cikti bence az doktor iyi dedi ama bu bebek ilk aylarda bile boyle kilo aliyosa diger aylarda nasil olacak ne bileyim gunduz 2saat gecmeden neredeyse yarim saat emziriyorum gece uyanmiyo 10dk emiyo diye ya sagip veriyorum yada mama veriyorum ?