Bebeğimin burnu akıyor uykularında da çok tıkanıyor fizyolojikle açıyoruz sonra çekiyoruz temizliyoruz ama daha 1 saat geçmeden çocuk tekrar nefes alamıyor tıkanıyor burnu. Coldmix damlattım, ne oranı iyi ,, nebülazatör de kullanıyorum ama olmuyor. Siz neler yapıyorsunuz böyle bi durumda başka bi çözümü var mı? Odanın sıcaklığı 22 nemi 50-60 arası