Ayyy kizlar hepinizin yeni yılı şimdiden kutlu olsun yeni yılımız bizlere sağlık huzur mutluluk refah içinde güzel bir yaşam getirsin inşallah 🥳..Ben ve balyanak kızım yalnız girecegiz yeni yıla eşim polis sabaha kadar çalışıyor olacak inşallah kazasız belasız her zamanki gibi sıkıntısız geçer bu yılda…şimdi 1 Ocak eşimin doğum günü bende kendisine önceden kutlamiyacam dedim bişey beklemesin diye ilk evlendigimiz sene doğum gününde görümcem benimle kalıyordu o zamanlar gececiydi gorumceme çaktırmadan pasta falan aldık ben kurabiye magnolya falan yapmıştım öyle çay kurdugumuz zaman gorumcem ışığı kapatmist bende pastayı falan hazilayip getirmiştim güzel olmuştu bence gecn yıl hamilydm bişey yapamadım şimdi bu yıl guzel olsun istiyorum biraz aramızda soğukluk var doğumdan beridir neyse oralara girmiyim anladınız siz ,bebemi uyutup pasta yapmaya gidicem reçelli kurabiye de yapmayı düşünüyorum varsa sizde bir iki tarif daha verirseniz sevinirim fikirlerinizi bekliyorum ve pastayla başlamaya gidiyorum 😊