Antalya0703 evet canım ikisindende yapıldı,ve benden geçmiş kızıma ben ileri derecede alerjiğim Kızımda aynı olmuş aynı şeylere alerjimiz var ilk alerjimiz polen,,Sonra Süt,yumurta,çikolata,zeytin zeytinyağı domatess çilek yani bizim çoklu alerjimiz var…Bu alerjin çeşiti var sadece mesala bazılarını zehirliyor yada nefes darlığı vs yapıyor…Bende ve kızımda yediğimizde Kaşıntı yapıyor arkasına Büyük kabarcılar oluşuyor yanık gibi delodayıj şurubunu ve hapını içiyoruz aşırı ilerledimi iğne vuruluyoruz Yani şükür diyorum bizimki en iyi alerji durumu diğerlerine göre Alerjimiz olan herşeyi yiyoruz ama az çok değil arka arkaya değil