Merhaba anneler 50 günlük oğlumun emmesi hakkında sizlere danışmak istiyorum. Bebeğim emerken mayışıp uyuyor emme süresi 15.20 dakika uyuklayarak tabi Yatırıyorum 5.10 dakika uyuyup tekrar ağlıyor Doymadığını düşünüp emzirmeye devam ediyorum hiç emmemiş gibi tekrar emiyor. Sütümün yetmediğini düşünüp sağdım 130 ml süt içti gerisini içmedi öksürerek çıkardı Dedim limiti bu heralde Rahatça uykuya daldı 1 saat uyudu çok şükür Uyandığında tekrar emmek istedi emzirdim 15 dk emdi zor uyudu Sütümü şimdi sağdım tekrar 30 ml anca çıktı Bebeğimin emmesi normal mi Yoksa benim sütüm az mı Veya sütüm tekrar dolmadan mı çocuğum emmek istiyorum Uzun yazdım ama açıklayıcı olsun istedim Lütfen bana bir yol gösterin 2500 doğdu 1. Ayında kilosu 3200 dü 2. Ayı bekliyoruz tartışmak için