5 aylık bebeğim var yenidoğan süreci hariç gündüzleri uyumuyor. Emerken uyuyo aynı anda. Bu uykudan sayılıyor mu uykusunu alıyor mudur ki orda. Uykusu geliyo uyumuyo ne yaparsam yapayım memede uyuyo sonra uyaniyo benimle aynı sorunu yaşayan anneler var mı acaba 😞