MeteKaan Ne güzel masallah bebislerimize..Güzel mutlu senelerimiz olsun insallah 🤲biz koltuk kenarlarinda yürümeye cabaliyoruz… 4tane disimiz yeni cikmaya basladi.sizinkiler neler yapiyor neler yediriyorsunuz bacılar ? Gece mama memeyi kestiniz mi?