Merhaba hanımlar oğlum 4 ayı geçti doğduğundan beri sol göğsümü emmiyor sağ ile besleniyor sadece 1 ayı geçti meme reddi var sağdaki sütüm azalmaya başladı iyice soldan sağdığım sütleri biberonla vermek istiyorum fakat emmiyor mama da denedim onu da emmiyor nasıl biberonu devşirebilirim oğluma doyamadığı için emiyor yarım saate tekrar acıkıyor :(