Merhaba kızlar sünnetleri klips yöntemiyle mi yaptırdınız dikiş mi ben normalde klips yöntemiyle Alparslan kuşta yaptıracaktım ama biriyle görüştüğümde klips olduğu için bebeklerin pipisinde kucağıma alamadım oğlumu ağladığı zaman vs diye bisey okudum. Siz ne önerirsiniz kucağına alamayan var mı yada klips çıkartılırken çok ağladı acı çekti diyen oldu lütfen çok kısa zaman kaldı haftasonu sünnet ettiricem daha bi karara varamadım yardımcı olur musunuz süreci geçirenler🙏🪄