İlahiyat 2.sınıf okuyorum 25 dersten 10 ders kaldı günlük 1 dersın 2 unıtesnı not cıkararak calısıyorum normalde dikiş nakıs kurs hocasıyım ama ılahıyat derslerını çok sevdıgım ıcın esım kayıt yaptırdı sen bunuda bıtırırsın dedı 😂sızde nasıl gıdıyor nasıl calısıyorsunuz😇😊