
Kızlar oğlumun yanağı bu şekilde oldu. Kaç tane doktora gittim verdikleri merhemler hiç bir işe yaramadı. Cildi hassas dediler, alerji olabilir dediler, test yapmadılar. Sdece yanağı böyle. Bazen çenesi de oluyor. Kabuk gibi oluyor. Sulu olabiliyor ara ara. Merhem sürüyorum hafif geçiyor sonra geri azıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı öneriniz nedir