Merhaba arkadaşlar 6 aylık oğlum bağırsak yapışıklığı ameliyatı oldu daha önce yaşayan var mı yada duyan süreç nasıl ilerliyor 5. Gün ameliyat sonrası apandis alınmış ameliyat sırasında hala beslbenesi yasak damardan besleniyor lütfen bilen yazsın ikinci ameliyatı ilk ameliyat bağırsak tıkanıklığındandı ve bağırsak dönmesi olmuş anne karnında yanlış yerleşmiş