Zumra_Fatma yok valla çocuğum aynı zaten hep hırçın 🤣 gece emmiyorsa sizin için çok kolay olacak benim gece 10 defa kalkıp istiyordu vermeszsem ağlıyordu siz gündüz misal 5 defa emziriyorsanız onu 4 e düşürün istediği zaman başka birşeyle meşgul edin sonra böyle böyle azaltın baktınız işe yaramıyor ben yukarıdada anlattım zaten canım valla salça sürmek zorunda kaldım konuşmayla çözülmedi bizim iş mecbur kaldım ilk iki gün çok istedi çok ağladı hep bakicam dedi bende her istediğinde salça sürdüm uzanklasti çok şükür 2 hafta olacak ara ara istiyor ama sonra ufff olmuş diyorum acıyor diyorum böyle biyle unutacak inşallah