Alpha_ Bebeklerinizin ismi ne😍 ve çağırınca bakiyorlarmi?? Benim kızım 20 aylık olucak , adı Naile.Cagirinca hemen bakıyor🤓🫶🫶
Dondurmalikahve Alpha_ Benim ki diğerlerine göre bebek olmaya bilir ama bana göre hala bebek 😄😍 Oğlumun adı Alp Arslan adına da bakar meşgulse 1 dakika anne bekle der ☺️
busraebrar_90 Alpha_ benim kızımın adı Büşra ebrar 13 aylık olmak üzere ne zaman çağırsam ne yada anne diye dönüyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Alpha_ bebeğimin adı FARYA tam bir 🌸 5 ay 10 günlük FARYAM diyorum masum masum gözlerimin içine içine bakar ah kalbim orta yeri❣️
Derya0655 Alpha_ oğlumun ismi ardıç aren 8 ay 6 günlük. Ardıç olarak hiç seslenmedik onu bilmiyor. Ama aren deyince bakıyor ☺️🙏
Beraninannesii Alpha_ Oğlum 18 ay 20 günlük ismi Ömer Berâ Sadece Ömer diyince bakıyor 5.ci ayından beri 🤗
PnarAkca3434 Eslem Havva 5 ay 1 günlük Eslem i kayınvalidem sorup etmeden koyduğu için kullanmiyorum Havva diyince hemen bakıyor 😊