Hanımlar merhaba 32 aylık oğlum var ek gıda döneminden beri yeme problemi yaşıyorum şuan 15 günlük tatildeyiz tatile geleli 1 hafta oldu hiç ama hiç bir şey yemiyor. Tek yediği kahvaltıda yumurta peynir tahıllı kahvaltı çeşitleri ondada pütürlü olmayacak illa ezmem gerekecek o şekilde ezip bebek maması gibi yapıyorum yiyor. Onun dışında yoğurt ve sebze çorbası yer o da pütürlü olursa asla ve asla yemez. Yurtdışındayım blander kaldığım evde yok çatalla ezmeye çalıştım sebzeleri vereyim dedim yemiyor. Hipp kavanoz çorbasından markette bulup aldım içinde makarna var pütürlü diye yemedi. Annem tarhana pişirdi onu yemedi yoğurt çorbası denedik yok yemiyor. Ne denediysem olmadı. Allah rızası için çocuğu benim gibi olanlar ne yaptınız çözümü var mı ne yapayım delirmek üzereyim. Kardeşimin bebeği daha 1 yaşında bile değil ne verse yiyor üstelik tok olsa bile ne versek yiyor ben ise bebek gibi saatlerce masa başındayım en son çare geldik geleli kahvaltı ve akşamları biberon maması dışında bir şey yemediği için bende bunaldım zorla yedirmeye çalıştım ağzından tükürüyor ediyor ağlama vs kıyamet koptu.yaşıtlarından Gelişim geriliği olacak diye çok korkuyorum dr gitsem ne önerecek ki bana. Kreşe gitse eminim ordada aç kalacak. Bende pes ettim akşama kadar hiçbir şey vermeyeceğim belki mecbur kalıp çorbasını yer. Gün içinde aç kalmasın diye çubuk kraker kek vs veriyordum. ( bu arada abur cubur yeme alışkanlığı yok ) evde olsaydık yemek yemiyor diye tüm sebzeleri pişirip blendırda çekip yediriyordum şimdi elim kolum bağlı. Gerçekten bıktım şu sebze çorbasını her Allahın günü yapmaktan. Nasıl normal çocuklar gibi yemek yiyecek seçmeden pütürlü vs ayırt etmeden çok bunaldım. 😭 ( ne köfte ne et ne tavuk ne balık hiçbir şey yemez tek yediği sadece sebze çorbası diğer çorbalarıda ağzına sürmez)