mrsfly yaş ile alakalı olduğunu düşünmüyorum 26 yaşındayım herseylerı dört dörtlük olmak zorunda benim çocuklarımın, aman bunu da yemesın değil herseyden binbir çeşit bulup yapıyorum aman üstü böyle gezsın asla yapamıyorum bir leke dahi üstlerinde olmaz aman anam babam usulü büyüsün böyle birsey asla yapamıyorum, aman çocuk kendi buyur böyle bisey asla yok günde kaç kere aktiviteler yapıyoruz, hasta oluyorlar götürme boşa para verme ıhlamur ver böyle bisey yok ben 37.5 buçuk ile hastanelere koşuyorum yanı yaş ile değil içgüdü ile alakalı ve bence çoğu anne böylr evladına karşı çevremden de duyuyorum bu kadar yapma bu kadar ustlerıne düşme kendı piskolojını bozmuşsun en yalın arkadaşım esım kaynanam benımkıler ikiz herkes bu nasıl yapacak demıs çünkü hep okudum çalıştım gezdım o tatil senin bu mekan benim ama suan herkes takdır ediyor gerçi takdır için değil kızlarım için yapıyorum onlara asla annem bize neden böylr davranmış neden böylr yapmamış dedirtmeyeceğim 🫶