Sarahh Orenda_ ilk baktığımda erkanıma bişey sıçramış sandım sonra bi baktım kar taneleri 🤩. Bence çok hoş
Dondurmalikahve Tam da post açacaktım aslında daha değişik konsept olabilirdi artık seneye kaldı ☺️ Bir de kar yağışı kısa sürsün iyi güzel hoş ama bir zaman sonra vertigom anksiyetem tutmaya başlıyor 😄
Dondurmalikahve Orenda_ Ay oğlum kar bekliyor oynasak diye ama çocuğumun şansına bi kar yağmadı gitti 🙄
BelaCivciv Orenda_ Ekrana uzun süre bakıp sonra etrafa bakınca yine kar yağmaya devam ediyor😂 Tatlı olmuş ama😍