Ssude Mlndrdmn benim de öyleydi. Aşırı şişmişti hatta korkmuştum. Bol su iş minik minik masaj yap ayaklarına geçecek❤️
BENOYLEUYGUNGORDUMM Mlndrdmn zamanla geçiyo ben 40 numaraları falan gördüm normalde 37 giyiyorum sen düşün 5 aylık oldu bebeğim yeni yeni gitti diyebilirim
ftmnr1523 İkinci gebelikte ben de yaşadım. Bol su ve mümkün olduğunca yürüyüş, hareket. Başka çaresi yok.
Puduhepa Mlndrdmn , merhaba hiç merak etmeyin sezeryan da aldığınız anestezi ve sonrasında ki serumlardan bol sıvı tutuyor vucudümuz benimde fil h gibiydi basınca acıyordu , bol şu ve hafif yürüşle 10 günde geçti merak etmeyin geçecek :)