Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık güzelce öğünlerini yerdi seçmezdi kolay kolay sanırım diş çıkarıyor iki haftadır kabarık dişler huysuz mama sandalyesine oturtup yedirmeye başladığım an mızmızlanıyor ağzını açmıyor dişten midir ve böyle olunca geçici mi bu iştahsızlık düzelir mi moralim çok bozuldu